Geen producten (0)

Mocht u niet tevreden zijn over de geleverde artikelen, dan verwijzen we u graag naar de contactpagina waar u met het team kunt overleggen over de mogelijke oplossingen.

Mocht u niet tevreden zijn over de handelwijze van het team, dan kunt u een klacht indienen.
Dit kan direct bij het team middels het Klachtenformulier:

 

Levert uw, bij het team, ingediende klacht niet het gewenste resultaat, dan kunt u een klacht indienen bij de onlinegeschillenbeslechting van de Europese Commissie. Dit kost u niets. Er wordt dan een onafhankelijke derde aangewezen die beide partijen hoort en een - voor beide partijen - bindende beslissing neemt.

Zo blijft u als klant gevrijwaard van vooringenomenheden vanuit de ondernemer (webshophouder) en/of de branche van webshophouders, keurmerk of niet.

Voor meer informatie over de mogelijkheden en om uw klacht te registreren klikt u op het logo hieronder.

Wij maken gebruik van cookies om onze website naar behoren te laten werken en te verbeteren, om het verkeer op de website te analyseren en voor de koppeling met social media. Door op Ja te klikken, geeft u toestemming voor het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze cookiesverklaring. Zie de Voorwaarden, rechts in de menubalk.